نقاب
نويسندگان
لینک دوستان








به گزارش رسیده از سوی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، حدود ساعت ۱۴:۱۵ به وقت تهران کوه نوردان این استان توانستند پرچم مقدس کشورمان را بر فراز قله ی ۸۱۶۳ متری «ماناسلو» به اهتزاز درآورند.

این صعود ارزشمند را به جامعه ی کوه نوردی کشور به ویژه یکایک اعضای تیم هیئت زنجان و خانواده های این عزیزان صمیمانه تبریک عرض می نمائیم.



نظرات شما عزیزان:

pحسین مهدوی
ساعت20:57---19 مهر 1390
سلام با تشکر از زحمات بسار و مطالب مفید اگر اطلاع رسانی میشد زودتر از اینا از مطالب مفیدتان استفاده میکردیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 تير 1398برچسب:, ] [ 22:58 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 72655
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2